Witaj ponownie.

Wspólne wartości i cele

Jeśli jesteś w tym miejscu, to znaczy ,że przeczytałaś/łeś część lub większość moich artykułów. Cieszę się ,że dostrzegamy wzajemnie elementy które w naszej codziennej pracy możemy poprawić/ulepszyć/zmienić. Nie koniecznie musimy się zgadzać we wszystkich naszych opiniach i poglądach. Właśnie to jest świetne! Ważna jest wspólna idea do rozwijania naszych przedsięwzięć, podejmowania nowych wyzwań. Chciałbym Ci pomóc w tym i wspólnie osiągnąć na podstawie naszych doświadczeń efekt który zauważą pracownicy, partnerzy biznesowi ale także klienci – pasażerowie którzy są najważniejsi w tej całej transportowej karuzeli. 

W czym mogę Ci pomóc?

Szkolenie techniczne dla zawodowych kierowców kategorii D – profesjonalny kierowca

Szkolenie indywidualne lub grupowe (maksimum 15 osób w jednej grupie) dla obecnych lub nowozatrudnionych pracowników.  Wprowadzające jak i okresowe. Spotkanie obejmuje omówienie zachowań technicznych, kultury technicznej, obsługi pojazdu w kontekście bieżącej pracy jak i podnoszenia kwalifikacji na stanowisku zawodowego kierowcy autobusu. Szkolenie ma za zadanie usystematyzowanie niezbędnej wiedzy technicznej do wykonania codziennej obsługi i użytkowania pojazdu. Wartością jest osiągnięcie krótkookresowych i długofalowych oszczędności kosztów utrzymania pojazdów.

Jeśli akurat ominąłeś TEN artykuł, zapraszam Cię do jego lektury, poznasz tam w szczególe jakie korzyści wynikają z takiego szkolenia.

Jakie to koszty? Biorąc pod uwagę ,że remont silnika Euro 6 Cumminsa to 80 000 zł, a w przegubowym Mercedesie 150 000 zł, remont hamulców na 1 stronie 3500 zł to niewielki ułamek oszczędności materialnych i wizerunkowych możliwych do osiągnięcia. Kupujesz nie standardowe szkolenie, tylko czas poświęcony dla Ciebie w oparciu o twoje potrzeby i oczekiwania. 


Szkolenie bezpieczeństwa i techniki jazdy dla zawodowych kierowców kategorii D – profesjonalny kierowca

Szkolenie indywidualne lub grupowe (maksimum 15 osób w jednej grupie) dla obecnych lub nowozatrudnionych pracowników.  Wprowadzające jak i okresowe. Jest to całościowe szkolenie obejmujące między innymi:

  • bezpieczeństwo na drodze – zachowania powodujące zdarzenia, agresja i współzawodnictwo na drodze,
  • zachowania w sytuacjach kryzysowych – jak postąpić w sytuacji kolizji, wypadku, zdarzenia osobowego – zabezpieczając pasażerów ale i mienie,
  • technikę jazdy – przewidywanie, analiza sytuacji,
  • kwestie techniczne – systemy wspomagające kierowcę, jak działają i jak je wykorzystać, ale także kultura techniczna mająca wpływ na kondycję techniczną pojazdu,
  • eco-driving – technika jazdy z nastawieniem na oszczędność zużycia paliwa

Jeśli akurat ominąłeś TEN artykuł, zapraszam Cię do jego lektury, poznasz tam w szczególe jakie korzyści wynikają z takiego szkolenia.

Jakie to koszty? Wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć. Czy nastawiasz się na poprawę obsługi klienta/pasażera, a kwestie ekonomiki pojazdu mają dla Ciebie mniejsze znaczenie. Czy kładziesz większy nacisk na technikę jazdy i szkodowość oraz umiejętność zachowania się w sytuacji kryzysowej. Zdecyduj sam. Kupujesz nie standardowe szkolenie, tylko czas poświęcony dla Ciebie w oparciu o twoje potrzeby i oczekiwania.